21 lutego 2015

"Gdy zobaczę w pobliżu kredki" - Iron Man / Spider Man + film

 Cześć! :)
Mamy sobotni wieczór, coraz bliżej wiosna, dni coraz dłuższe, robi się ciepło, świat zaczyna żyć.. Same plusy, prawda? A jednak nie wiadomo czy nie spadnie kolejna warstwa śniegu. Świat jest czasem zadziwiający :) Ale nie o tym dziś mowa.
Dziś zapraszam do świata filmowego, przeniesionego z ekranu na... kartkę. 



Pewien czas temu zainwestowałam w nowe kredki. No cud malina! Jednak prawdą jest, że jak chce się coś porządnego, to trzeba za to więcej zapłacić. Żeby je przetestować i sprawdzić jak się nimi rysuje powstał Spider Man. Moja pierwsza filmowa (nie anime) postać. Wzorowana na pracy innej osoby.






Potem powstał pierwszy Iron Man. Co prawda kontrast za słaby, ale samo to że wytrwałam nad kartką tyle godzin to było dla mnie COOŚ. Moja pierwsza ambitniejsza praca. Można powiedzieć że jestem z niej zadowolona :)





Jakoś tak dwa dni temu, w bardzo nudny, szary dzień spowodowany chorobą stwierdziłam, że nadszedł kolejny czas aby siąść z kredkami nad kartką. Tym oto sposobem powstał pierwszy mój w życiu człowiek niepochodzący z anime! To był dla mnie skok na głęboką wodę. Jak wyszło? Oceńcie sami :)







Wszystkie moje dotychczasowe (lepsze) rysunki są na mojej stronie na Facebooku (oba linki pod nagłówkiem) a filmy krok po kroku jak powstawały na Youtubie. Zapraszam! 






6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję :D Ale uważam że nie talent, lecz wiele miesięcy pracy dają coraz lepsze efekty :)

      Usuń
  2. Piękne!! Talent zdecydowanie, ale wciąż szlifuj! :)
    rabelewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Staram się coraz bardziej rozwijać obecne umiejętności :)

      Usuń
  3. Wszystkie śliczne, ale Iron Man najlepszy :)
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa