19 lutego 2015

"Początek, początek, początek.."

Tak, początki zawsze są trudne. Mało kto wie od czego zacząć, a jeśli już wie to trudniej jest aby zastosować tę wiedzę w praktyce. Więc może ja napiszę na początek tylko CZEŚĆ.


Nie, nie mieszkam w górach :c




Tak, cześć :)
Jestem Kamila (i ubolewam nad moim imieniem) i wracam do świata blogerów i blogerek!
Może troszkę o mnie, bo jeśli ktoś tego bloga odwiedzi, to na pewno chciałby wiedzieć z kim ma do czynienia ;) Podświadomość każe mi napisać że z nikim normalnym.


Kurde, ale jaka ja właściwie jestem? Postaram sie krótko i na temat:
Nastoletnia, nieogarnięta dziewczyna mająca swój odmienny styl, najchętniej chodząca w ulubionych glanach i za dużych bluzach, które często są odbieranie przez innych jako środek przekazu słowa BUNT. Tak, ludzie nazywają ją buntowniczką bo często ma swoje, inne od pozostałych osobników zdanie które łatwo odsłania przed światem. Mająca dwie główne pasje - fotografia i rysowanie - które stale stara sie rozwijać. Uwielbiająca brzmienie gitar i perkusji. Zupełnie inna niż typowe dziewczyny.



I jeszcze tylko cytat który też trochę o mnie mówi :)
"All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope."- Winston Churchill 






5 komentarzy:

  1. Masz śliczne imię! No nie mów, że masz 6.500 wyświetleń po jednym poście :-o Toć ja tylu przez pierwsze pół roku blogowania nie uzbierałam :-P Dodaję do obs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam po jednym poście, muszę wyzerować :D Czemu tyle? Bo ten blog stał "pusty", był zawieszony przez parę miesięcy, bez postów i tak dalej, a ja go tylko odnowiłam i pisze w nim od nowa :)
      Idę odwiedzić twojego bloga ^^

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa