7 kwietnia 2015

Od zwykłego szkicu do...

     Krótko i na temat. Postawiłam sobie wyzwanie. No i całkiem niedawno je skończyłam, czy mi się udało? A jakie to wyzwanie? A takie, że zdecydowałam się za pomocą kredek (!) stworzyć rysunek z kategorii, której zawsze się bałam. Koń kredkami? Człowiek do narysowania? Nigdy się nie udawało. Lecz po jakimś czasie trzeba znowu spróbować. Jako przykład posłużyło mi zdjęcie Natalii  i Comtessy (Cometa)
O to efekty pracy:





Wstępny szkic! Nie było na szczęście z tym tak ciężko. Już nie raz konia szkicowałam i nawet jako tako mi to wychodziło, więc poszło ładnie. Trudniej było z Natalią. Po wielu kreśleniach kształtów, gumowania.. mamy taki efekt:




Kolejne części (fazy?) powstawania tej pracy uwieczniłam na filmiku:
#6 How to draw - A girl and a horse - Step by step 





I mamy efekt końcowy! Przyznaję, nie wszystko wyszło tak jak chciałam żeby wyszło. Ale chyba nie jest najgorzej? Osobiście mimo wszystko, efekt mnie pozytywnie zaskoczył :) Jak myślicie, jakie to błędy popełniłam i co muszę poprawić? Piszcie! :D










16 komentarzy:

  1. Efekt koncowy powalajacy! *_* Mega dobrze ci to wyszlo!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy powalił mnie na kolana, cudowny rysunek!
    Nominowałam cię do liebster blog award. :)
    http://zsercawziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt końcowy! ja sama nie umiem rysować kredkami, lepiej mi idzie z ołówkami :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście kiedyś tak jak Ty, wolałam ołówki, teraz jest na odwrót :)

      Usuń
  4. O EM DŻI!
    Jaki zajebisty rysunek!
    Włosy są mega!
    Hmmm... chociaż wydaje mi się, że oko konia jest trochę za wysoko. Osobiście przesunęłabym o -/+ centymetr na... południowy-wschód (tak, wiem, świetnie opisany kierunek ;-; )
    Ale ogółem mega mi się podoba cieniowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a radę wezmę do serca na następny raz :D

      Usuń
  5. Jak ja bym chciała tak rysować.
    Mi włosy wychodzą jak siano, a tobie? Tobie jak włosy. To cud.xd
    A najbardziej i tak urzekł mnie koń. <3
    PS Zgadzam się z sugestią mojej poprzedniczki, co do konia, ale to tylko drobny, mało istotny szczegół.
    _______________
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę pod uwagę, wielkie dzięki :D

      Usuń
  6. Świetny ! :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No Cami nic dodać nic ująć pięknie jak zwykle :) Tylko częściej poproszę bo nie mam co czytać :D I sorki że z anonima Ale z telefonu pisze :P / Sora

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa