29 maja 2015

#1 Fotopodsumowanie miesiąca - MAJ

Zielono,
 Tak, mogę jeszcze z dziesięć razy użyć tego słowa żeby opisać maj. Wszędzie ten piękny kolor, wszystko budzi się do życia. Drzewa pomalowane białymi czy różowymi kwiatami, na ziemi dużo mleczy, stokrotek, innych wiosennych kwiatów. Dużo wesołych kolorów, poranny, popołudniowy i wieczorny koncert ptaków i żab.. Uwielbiam maj! :3

Już dziś! Po raz pierwszy na moim blogu  FOTOPODSUMOWANIE MIESIĄCA. Tym miesiącem jest maj.
Także, żeby już nie przedłużać, zapraszam do oglądania :)



Ponad 5 tysięcy zdjęć.
Niestety tylko 4 spontaniczne wypady na zdjęcia.
Ponad 20h przy obróbce.
Nowy obiektyw!  Helios 44m-4.






































































Ania :) 


Sebastian :) 

Michał ♥!




To tyle z lepszych zdjęć z maja. Mam jeszcze zdjęcia które robiłam na Komunii kuzyna, ale to tak raczej bardziej prywatne.
Zobaczymy za miesiąc, czy będą jakieś postępy :) Trzymajcie za mnie kciuki!







21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Obiektyw marzenie...
    Mała rada - Twoje zdjęcia są naprawdę świetnej jakości, więc mogłabyś pomyśleć nad ustawieniem ich w większy format ;)
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiektyw za grosze, ale nauki przy nim jest dużo :)
      Dziękuję :) Z rady skorzystam na pewno, jak tylko zainwestuje w lepszy komputer, bo ten już ledwo ciągnie :D

      Usuń
  2. Niektóre zdjęcia są takie cudowne, że oczu nie mogę od nich oderwać :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, robisz prześwietne zdjęcia, aż zazdroszczę haha! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niesamowite fotografie! Masz mega talent do robienia zdjęć :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lecz jednak talentem bym tego nie nazwała, a ciągłym uczeniem się na błędach i pracą :)

      Usuń
  5. świetne zdjęcia, uwielbiam patrzeć na świat przez obiektyw, piękne ♥

    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te zdjęcia !
    Jednak nieco większe bym je dała :)

    Zapraszam !

    Przypominam ze jeżeli jest osoba ktora na kreatuwny pomysl na zdjecia to niech śmialo pisze na moim facebook'u lub na blogu. Autor najlepszego pomyslu zostanie polecony w poscie wraz ze zrealizowana sesja zdjeciowa

    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do wielkości - po kliknięciu są większe, inaczej gdybym je wstawiła większe do posta to niestety wyglądałoby to nieestetycznie (próbowałam) :(

      Usuń
  7. Świetnie zdjęcia! bardzo trafnie udało ci się ująć faunę i florę :) Ja uwielbiam robić zdjęcia mojemu psu :) a i on teraz już jak model pozuje :P
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie; www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog :) New on my French blog: "Straighten your hair while you eat strawberries tagada sweets!" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog :) New on my French blog: "Straighten your hair while you eat strawberries tagada sweets!" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia! Z 4 tysięcy wybrać tylko kilka... Ja bym nie dała rady i rozłożyłabym to na co najmniej 10 postów, haha

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa