4 lipca 2015

#2 Fotopodsumowanie miesiąca - CZERWIEC

Kolejne fotograficzne podsumowanie. Czerwiec! Ostatnie gonitwy, zbliżające się wakacje, gorąc. W tym miesiącu rzadko robię zdjęcia, po prostu brak czasu, lub brak ochoty. Wolałam leżeć po obowiązkach na hamaku lub siedzieć nad wodą. Jednak udało mi się strzelić parę lepszych ujęć weekendami :)




Zapraszam do oglądania :)





  • Zdecydowanie najwięcej zdjęć psów. 
  • Zero portretów. Jakoś tak wyszło :/ 
  • Makro? Niewiele. 
  • Nowy sprzęt? Nie.
  • Postęp? Tak! Sprawniej obsługuje obiektyw manualny :) 
  • Bawiłam się w nagrywanie vlogów, ale nie wychodziły. Nagrałam więc jeden film ze zlotu, który możecie zobaczyć TU (parada), a Michał nagrał ze stuntu TU :) 






































500px.com



12 komentarzy:

  1. Piesiunio uroczy :3 Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, cudowny pies *.* Powodzenia w dalszym blogowaniu i gratuluję postępów!
    Obserwuję & Zapraszam
    www.kosmezyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Dziwne, ale ja podobnie nie mam ochoty/czasu na zdjęcia, podróże, a nawet bloga :/ Postaram się wziąźć się w garść i znaleźć czas i chęci, by ten lipiec był ciekawszy, produktywniejszy itd. Mam nadzieję, że ty także postarasz się znaleźć, by móc cieszyć się tym co kochasz robić :>

    enowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, subtelne zdjęcia! Jestem ciekawa Twoich portretów :)

    http://xosphoto.blogspot.com/ zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Portrety oczywiście też mam w folderach, o nich może niedługo :)

      Usuń
  5. Śliczny wygląd bloga, zdjęcia przepiękne ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa