30 sierpnia 2015

#3 Fotopodsumowanie miesiąca - lipiec i sierpień - wakacje

Witam Was w kolejnym fotopodusmowaniu. Tym razem - jako że wakacje to czas lenistwa - zdjęć dużo nie było. Ale jak już były to starałam się pokazać co potrafię. Musiałam z tym postem czekać długo, bo lekko ponad tysiąc zdjęć do obrobienia, a na starym komputerze to szło poowooli. Wczoraj powitałam moje nowe ''dziecko'' i wszystkie zdjęcia siedzą ładnie obrobione w folderach :)
Ta technologia...









  • Tym razem głównie portrety oraz zdjęcia miast. 
  • Makro i zwierzęta? W wakacje mało tych tematów było.
  • Nowy sprzęt? Długo wyczekiwany komputer do obróbki. Mogę zacząć strzelać w rawach :)
  • Jakieś filmy? Nie było, dopiero będą :)
  • Postęp? Tak! Lepiej sobie radzę z portretami, więcej myślę zanim zrobię zdjęcie. 


Nie przedłużając - zapraszam do oglądania :)
Niestety, nie wszystkie zdjęcia mogłam pokazać. Ale z każdej wyprawy na zdjęcia wyciągnę kilka sztuk, żeby nie było ich za dużo :)




Najpierw robiłam zdjęcia Simonowi, załapał się też jego skuter 
(gdyby ktoś chciał, jest na sprzedaż, polecam)  :) 

















Następna była Natalia która przyjechała do mnie z Wrocławia, a zdjęcia były bardzo spontaniczne - na stacji PKP :)











Kilka tygodni później przyleciał do mnie kuzyn z Anglii, a z nim pojechałam na zdjęcia na miasto (Olesno). On sam zdjęć nie chciał, ale spotkałam Anię z Izą, i im kilka zdjęć też zrobiłam :)  Niestety było ciemno, a ja swój statyw połamałam. Więc światło dało mi popalić :P 



















 Następny był piękny zachód słońca, uchwyciłam go niedaleko mojej miejscowości :) 








 Kilka godzin wcześniej, przed zachodem, byłam z wymienionym wyżej kuzynem w Opolu. 


























A potem nad jeziorem, na Turawie koło Opola :)











A na zakończenie wakacji, zdjęcia z dwiema siostrami - Melanią i Dżesiką :) 




























Myślę, że powoli robię postępy. Portrety zawsze mi szły ciężko - teraz jest odrobinę lepiej. Kolory czy jasność zdjęć mogą nie pasować. Część zdjęć musiałam obrabiać na starym komputerze, który miał nieskalibrowane kolory z monitorem, co skutkowało cięższą pracą.

To tyle nas dziś. Komentujcie, co mogę poprawić i nad czym popracować :)
Zapraszam Was również do odwiedzania mnie na innych stronach internetowych, które są podane pod nagłówkiem :)








14 komentarzy:

  1. Zdjęcia sióstr - wow, wow i jeszcze raz wow! Są idealne! :)

    http://sandryyshen.blogspot.com/ - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjecia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. megaprofesjonalne zdjęcia! aż dech zapierają te fotki blondynki w wodzie! :)

    odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację! :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, te zdjęcia wyszły Ci naprawdę bardzo fajnie! *.* Mega mi się podoba 3 i 5! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chodź nie uważam żeby to były moje najlepsze zdjęcia :)

      Usuń
  5. Hej!
    Zostałaś nominowana do LBA, więcej na http://powrotdoprzeszlosci.blog.onet.pl/2015/09/02/liebster-blog-award/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale LBA już nie przyjmuję, za dużo tego :)

      Usuń
  6. Czym robisz zdjęcia? wychodzą nie samowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Preferuję związek Canon + Helios

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa