18 sierpnia 2015

Anime, które musisz zobaczyć.


W tym poście, który jest mocno przywiązany do poprzedniego wpisu dotyczącego anime i jego mitów (KLIK) chcę polecić kilka tytułów, które są przyjemne jak na początek. Tymi tytułami powinieneś się, Drogi Czytelniku zainteresować dalszym poznawaniem świata A&M a nie zrazić. 






Umierając - rodzisz się na nowo. Obok Ciebie dziewczyna z pistoletem, na przeciwko niebezpieczny anioł, który wygląda na uroczą dziewczynę. A ty musisz ją zabić?! Anime, które opowiada o śmierci, o bolesnych przeżyciach które zostają nam w pamięci, o tym co się z nami kiedyś stanie... i o tym, co w życiu ważne, aby pod koniec być z niego dumnym. W dobrym klimacie, z dobrą muzyką. Przyjemnie, czasem można się zaśmiać, chwilę później płakać. Totalny must have dla otaku. 



Gatunek: Akcja, Komedia, Dramat, Nadprzyrodzone
Czas akcji: Współczesność
Miejsce akcji: Świat Alternatywny

Jesteś graczem komputerowym? Też twierdzisz że "życie to kolejna gówniana gra?" Ta seria może Ci się spodobać. Uwaga, nie zraź się na początku zachowaniem bohaterów ;) Z czasem oko się przyzwyczaja i patrzy się na to z humorem. Jeden z nowszych tytułów, który okazał się hitem. Słodko-pikantna mieszanka.
"Co sądzimy o świecie? Obowiązujące w nim zasady i cele są zagadką, więc siedem miliardów graczy wykonuje dowolne ruchy. Jeśli stracisz lub wygrasz zbyt wiele, spotka cię kara. Nie możesz pominąć swojego ruchu, a jeśli zbyt dużo mówisz, wykluczą cię z towarzystwa. Nie ma w nim żadnych parametrów i nie da się ustalić jego gatunku. Ten świat jest wyjątkowo kiepską grą." - Sora 

Gatunek: Komedia, Przygoda, Super moce , Ecchi, Fantasy
Miejsce akcji: Świat Alternatywny







Jeździec bez głowy? Zagadki? Facet rzucający lodówkami? Gangi? Czemu nie :) Tytuł popularny. Akcja szybka. Co jakiś czas ludzie znikają bez śladu. Twój najlepszy przyjaciel okazuje się skrywać przed Tobą drugie życie. Jest to dzika mieszanka, wielowątkowa, wielogatunkowa. Ja uwielbiam! Gdy wybierałam ten tytuł byłam niechętna - pod koniec było mi szkoda że już koniec pierwszej serii. Tytuł który tak łatwo się nie znudzi i nieraz zaskoczy :) Każdy znajdzie w nim coś dla siebie. 


GatunekAkcja, Tajemnica, 
Nadprzyrodzone, Okruchy życia
CzasWspółczesność
MiejsceJaponia, Tokyo






.Sword Art Online
Kolejny must have! Spodoba się graczom komputerowym, osobom które nie oglądały wcześniej anime (jeden z lepszych tytułów na początek!) oraz romantykom. Mamy niedaleką przyszłość, kładziemy się na łóżko, zakładamy na głową nervegear (hełm) który przenosi nas do gry, z której jak się później okazuje - nie możemy wyjść. Umrzesz w grze - umrzesz w rzeczywistości. Odblokujesz najwyższe piętro aincradu, możesz zakończyć grę. Graliście kiedyś w AION? Możecie się poczuć grając w niego jak w SAO.  Pierwszy sezon - Miecze. Drugi? Broń palna :) Więc i dla osób lubiących walki coś się znajdzie.  Wszystko dobrane w umiarze. Polecam najbardziej. Spodoba się niemalże każdemu. Trzeba zobaczyć, żeby poczuć!


Gatunki:  Akcja, Przygodowe, Fantasy, Romans
Miejsce i czas akcji: Rzeczywistość wirtualna 






Ja zaczynałam od Higurashi No Naku Koro Ni - mocny horror, seria kryminalnych opowieści, wiele zagadek. Ciężki tytuł jak na początek. Na początku byłam znudzona i zniechęcona - ale z odcinka na odcinek - coraz bardziej wciągało. Jeśli ktoś lubi skok na głęboką wodę - polecam ;) 
Oczywiście mogę podawać wiele tytułów, mniej lub bardziej popularnych. 
Kolejność powyższych przypadkowa. 


Ktoś widział któryś z tytułów? :) 












26 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawiły trzy pierwsze - Angel Beats, No Game No Life oraz Durarara, z chęcią jak będę miał możliwość to sobie obejrze.
    Post ciekawy :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam anime ale myślę że po twoich opisach skuszę się na obejrzenie jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt interesują mnie anime, ale powiem szczerze post czytałam z wielkim zaciekawieniem. Może się skuszę i obejrzę? :D No cóż, zawsze lubiłam to co nieznane. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam anime, ale zaciekawiłaś mnie i na pewno zerknę :D Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zainteresował najbardziej pierwsze. Wydaje się najbardziej wciągające :D
    Mój Blog-kliknij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, bardzo wciąga, obejrzałam w ciągu dwóch dni :D

      Usuń
  6. Z tych wszystkich tytułów jeszcze nie oglądałam Durarara i No Game No Life, jak na razie jestem w trakcie oglądania SAO, a po nim myślę o oglądnięciu No Game No life :) Moje pierwsze anime to było Noragami, polecam!

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nadrobić Noragami gdy skończę serię Monogatari :D

      Usuń
  7. Ja nie jestem przekonana co do anime, choć chciałam i próbowałam obejrzeć ale jakoś mnie to odpychało ;P Nie lubiłam nigdy bajek produkcji zagranicznych państw, chyba że wilk i zając ruskie ^.^ Nigdy zaś anime mi nie podeszło. Wolę obecnie m jak miłość hah ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus dla ciebie że próbowałaś :)
      Jak dla mnie, anime to nie jest typowa "bajka". Z natury mówi się, że bajki są dla dzieci. Japońskie animacje oglądają nawet dorośli, z dobrym stażem ludzie :)

      Usuń
  8. Śliczny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      jeśli się spodoba, zrobię to samo :)

      Usuń
  9. Jestem mocnym otaku i zaczynałam od tasiemca (Bleach) A Higurashi się na początku przeraziłam ale i tak oglądałam to anime w ciągu 1 dnia *o* SAO też było fajniaste i Angel Beats też a ja ci polece anime FT (Fairy Tail)
    Anime głównie skupia się na magach są śmieszne momenty a zarazem bardzo smutne jak i budzące krew w żyłach momenty akcji. I Oczywiście nie może zabraknąć tradycyjnego ,,super post" i ,,Ładny wygląd bloga" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Fairy Tail się przymierzam od długiego czasu. Bardzo wiele osób mi je poleca, no i jest to jeden z tytułów który należy obejrzeć :) Odstrasza mnie jedynie długość. Jestem za produkcjami 12-odcinkowymi.
      Dziękuję :D

      Usuń
  10. Na pewno spojrze na to anime :*
    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anime nie oglądałam, ale się do tego przymierzam. Parę dni temu była u mnie siostra, która jest fanką anime& i mangi no i przywiozła ze sobą.. mangi. Mega się wciągnęłam :) Więc i na anime przyjdzie czas :)
    Wiem, że to japońskie, ale i tak lubię anime nazywać "chińskimi bajkami" xd :D
    Pozdrawiam!
    Ruciakowa
    ruciakowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mangi są świetne! Ja niestety nie mam ich kolekcji, muszę czytać online.
      Polecam te anime :)

      Usuń
  12. Anime nigdy nie oglądałam, ale szczerze mówiąc twój post zachęcił mnie do tego, więc może w najbliższym czasie coś obejrzę :)

    Zapraszam
    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, o to mi chodziło w tym i poprzednim poście! :D

      Usuń
  13. Hmm tak czytając to dochodzę do wniosku że widziałem wszystkie anime, które wymieniłaś xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa