20 sierpnia 2015

Post informacyjny

Stwierdziłam że czas zacząć jeszcze bardziej dbać o bloga. Postanowiłam wprowadzić parę zmian.

Pod tytułem umieszczać zdjęcie tytułowe nawiązujące treścią i napisem do tematu, a na koniec postu ładną grafikę z podpisem na pożegnanie.
Zmieniam też dni publikacji. Do tej pory były to dowolne terminy, "kiedy tylko będzie chwila wolnego". Od dnia dzisiejszego, przynajmniej jeden post na tydzień. Dni zostaną bliżej określone w roku szkolnym :)
Dodałam nową favikonę.
Zmieniłam trochę wygląd. Litery odrobinę większe, czcionka zmieniona na bardziej przejrzystą, ogarnęłam archiwum aby łatwiej i szybciej można było trafić na to, czego się szuka.
Dodałam pod nagłówkiem bloga zakładkę "Kontakt / Współpraca". Zapraszam Cię do wejścia w nią :)



20 komentarzy:

  1. Czekam na kolejny post! Każdy potrzebuje zmian :) Czy mogłabyś poklikać mi linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem nieźle ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. blog rzeczywiście jest bardziej przejrzysty :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    I am his your follower 76

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zrobiłaś przejrzystego bloga! x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Fajnie tu masz :)
    Podoba mi się nagłówek. Dobry pomysł z tymi zmianami. Co prawda jestem tu dopiero teraz, ale podoba mi się bardzo :)
    Pozdrawiam
    Ps, To ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA!
    Pytania znajdziesz tutaj: http://1000in1blogger.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam u Ciebie w komentarzu! :)

      Usuń
  8. Ładny design! Będzie super, jeżeli wyłączysz obramówki/ramki zdjęć! Ja to umiem zrobić ;)
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)
    Mój Blog - klik! ✿ ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również umiem, ale nie podobają mi się, wolę same zdjęcia :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny wygląd bloga :) tak poza tym, przeczytała Twoje poprzednie wpisy. Cieszę się że ogladasz anime, bo to oznacza że mamy podobne zainteresowania a po tym jak przeczytalam że polecasz angel beats stwierdzam że mamy też podobny gust :) ogladalas może Clannad? Albo lubisz rozmawiać o anime i nie tylko? Z chęcią popisalabym ;)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, ale jeśli wspominasz to muszę dodać do swojej listy. Pisz śmiało!
      camikowe@gmail.com :)

      Usuń
  10. Witaj ! Nominowałam cię do LBA! Więcej w tym poście! :) https://mylifeasmonia.wordpress.com/2015/08/30/lba-czyli-nominacje-do-odpowiedzi/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już w ostatnim czasie kilka, więc muszę podziękować :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa