15 września 2015

Dlaczego warto mieć psa? TOP 10 powodów

Witam! Dziś temat prosty i przyjemny (mam taką nadzieję). Zastanawiając się, o czym napisać post, przeglądałam zdjęcia. No i zatrzymałam się zdjęciu psiaka, stad też przyszedł mi do głowy taki pomysł :D
Zapraszam!









1. Mając psa jesteś skazany na dobre towarzystwo!
Mało który psiak nie lubi gdy się go głaszcze czy drapie za uchem. Większość z nich to uwielbia! Więc na pewno nie raz przyjdzie Cię to to prosić. Pies również wysłucha z uwagą co do niego mówisz, więc masz dobrego kandydata do powierzania sekretów. Nie zostawi Cię w samotności :)

2. Redukcja stresu i obniżanie ciśnienia krwi. "Badanie 369  osób, które przeszły atak serca wykazało, że wśród osób, które miały psa zmniejszyło się prawdopodobieństwo śmierci w rok po przebytym zawale."
Oraz: "Pięcioletnie badania na grupie 600 dzieci w wieku od 3 – 18 lat ujawniły, że dzieci z rodzin posiadających zwierzęta, które mają problem w nauce lub przechodzą rozwód rodziców, łatwiej radzą sobie ze stresem niż dzieci, które nie mają kontaktu ze zwierzętami."

3. Zdrowie i kondycja!Gdy chcemy prowadzić zdrowszy styl życia niż obecny, najlepiej kupić psa. Częste spacery, szaleństwa i zabawy oraz letnie pływanie - mając psa musimy się razem z nim ruszać. Dobrze to wyjdzie nie tylko psu, ale i nam! Pies również potrafi wykryć spadek cukru i atak epilepsji.  :)

4. Kompan do śmiechu!
Zawsze zrobi jakąś głupią minę, śmiesznie chrapie, biega w kółko. I nie obrazi się, jeśli się z niego śmiejesz! Co ważniejsze, prawie zawsze ma ochotę na zabawę.

5. Jesteś dla niego najlepszy :)Pies akceptuje cię takim jakim jesteś.  Nie ważne czy pięknie wyglądasz, masz dziurawego buta, najnowszego iPhone'a lub drogi obraz na ścianie. Liczy się tylko twoje towarzystwo i zachowanie w stosunku do niego.





6. Uczy.
Uczy nas... Ale czego? A może odpowiedzialności, sumienności, bezinteresowności, miłości i tolerancji? :)

7. Poznajemy nowych ludzi.
Może komuś spodoba się Twój pies, zapyta Cię o jego imię, spyta czy może pogłaskać? Tak można nawiązać nowe kontakty :) A gdy ta osoba również ma psa i oba się polubią - kontakt między właścicielami będzie potwierdzony!

8. Broni podwórka, drzwi, kanapy, miski, Ciebie. 
Po prostu! Nieważne czy mały czy duży. Zawsze chętnie pokazuje swoją wierność i strzeże różnych miejsc, Nieważne, że niektóre psy nie straszą potencjalnych "włamywaczy", nieważne że nie zagryzą a zaliżą i przywitają. Liczą się chęci.

9. Idealny partner.
Na wycieczki, zabawy, do gier, jako model do zdjęć, ratownik w wodzie czy jako kto inny. Zawsze wysłucha, pocałuje (poliże). Starsza osoba ma kogoś, o kogo może się troszczyć, a młoda kogoś, z kim może poszaleć :) Po prostu - najlepszy przyjaciel.

10. Mój osobisty - ulubiony. Nieważne że siedzisz w kącie i płaczesz - pies przyjdzie, położy się koło Ciebie i jakoś wszystkie smutki odchodzą. 












8 komentarzy:

  1. Mam psa i zgadzam się z tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki super jest pies, a ja mam uczulenie na sierść :( Ale żółw też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są psy, które zamiast sierści mają włosy - rasy dla alergików :D

      Usuń
  3. Mam psa i zgadzam się z tym co napisałaś :)
    Mogłaś napisać ten post 2 lata temu wtedy bym miała jeszcze więcej argumentów dlaczego warto mieć psa i rodzice od razu by się zgodzili a Nie po kilku godzinach namawiania ;)


    Ostatni jest najważniejszy pies zawsze nas wspiera i jest naszym jedynym najpewniejszym przyjacielem ;)


    Http:// girlofshadows13.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata temu to moje blogi były dziecinne i nieogarnięte :)
      Dzięki! :)

      Usuń
  4. Pies według mnie to najlepsyz pryzjaciel człowieka, kocham je <3 Tak jak to napisałas piesek zawsze wysłucha. Nie zostawi cię w potrzebie tak jak niektórzy :D
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa