5 września 2015

Witaj nowy etapie. Czyli co po gimnazjum?



Upragniony dzień nadszedł. Nikt nie ma prawa już mnie nazwać jakimś tam gimbusem czy coś w tym stylu. Nie, błe, fuj! Nie lubię tego określenia, nie lubię jak mnie wsadzają do jednego worka z innymi, nie podobnymi do mnie istotami. 









Żegnaj gimnazjum, witaj technikum. Architektura krajobrazu - pozdrawiam :)
Pierwszy tydzień w szkole za nami, a ja już wiem czego ode mnie tam chcą, co i jak ma wyglądać, co będziemy robić. Może tu uda mi się zrobić coś porządnego? Zdobyć jakieś nowe umiejętności, rozwinąć obecne pasje? W gimnazjum mi w tym nie pomogli.

Właśnie! A czemu akurat technikum?
Bo nie chce mi się iść na studia przy obecnej sytuacji w kraju więc liceum odpada.
Ale jednak może się coś zmieni i matura się przyda, a sam tytuł technika kusi bardziej niż zawodówka.

No i to chyba jedyny kierunek w mojej miejscowości który mnie interesuje. Będziemy rysować, biegać z aparatami, tworzyć coś ciekawego. No i gdy część osób ma lekcje jakiegoś języka, nasza wygląda tak, że idziemy przyciąć drzewka przed szkołą. A ja lubię urozmaicenia :D
Mam cichą nadzieję, że czas spędzony tam będzie bogatszy w dobrze wykorzystany czas niż w poprzednich etapach szkolnictwa.

A Wy, co i dlaczego wybraliście lub wybierzecie na następny raz?












18 komentarzy:

  1. Ja jestem w pierwszej klasie gimnazjum i jest mega, bo jestem w plastyku. Brat (25l.) śmieje się, że ,,gimbaza'', haha. :)
    Też tak NIE jestem.

    3 ootd'sy w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas plastyka niestety nie ma, najbliższy 50 km od domu. Więc nie miałam tej możliwości :/

      Usuń
  2. "O kama dodała nowy post! Ciekawe o czym? O nowym etapie szkolnym? Bosz, to będzie pewnie wyśmienite" No i nie myliłem się xD
    Ja również nie lubiłem, gdy mnie nazywano gimbusem. Co do wyboru szkoły i kierunku to myślałem podobnie, a wybór był doskonały.

    Czas spędzony w gimnazjum przecież nie był stracony, nie mów mi, że nie używasz notacji wykładniczej lub wiedzy o tym, o ile się zwiększy poziom wody, jak do niej wejdziesz, już nie wspomne o rodzajach skał, przecież te informacje są niezbędne do życia! :]

    PS// Będziemy biegać z aparatami? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś stwierdziłam że czas napisać coś nowego. Otwarłam okno pisania i... pisałam wszystko jak leci, co tylko chodziło mi po głowie w tym temacie xD Dzięki :D
      Nie używam, mam nadzieję że kiedyś mi się to przyda i czas faktycznie nie będzie zmarnowany :D
      Co do biegania z aparatami, czasem sie pstryknie jakieś drzewko czy coś. Kuzynka mówiła, że parę okazji miała :p

      Usuń
  3. Ja również skończyłam Technikum i nie żałuje, jak dla mnie zawodówka jest za słaba, a LO jednak nie dla mnie, ponieważ chciałam skończyć na szkole średniej bez studiów :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także jestem w technikum, konkretnie to technik cyfrowych procesów graficznych. W moim przypadku podobnie jak Twoim był to jedyny kierunek w pobliżu, który mnie interesował. Ale najważniejsze jest, aby robić to, co się lubi :) Ni fakt, po technikum jest więcej możliwości. Bo p zawodówce na studia nie pójdziesz, a po technikum zawsze możesz, jeśli zdanie zmienisz :) Przeraża mnie fakt, ze egzaminy zawodowe coraz bliżej.. xd
    Pozdrawiam, Ruciakowa :)

    ruciakowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja egzamin zawodowy mam pierwszy już w 2 klasie... Bardzo szybko. Również się boję. Chciałam iść na ten kierunek co Ty, lecz u nas w pobliżu takiego nie ma :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Też chciałam na ten kierunek i pójdę! Niestety dopiero za 2 lata w Warszawie :)

      Usuń
  5. Dzięki za komentarz ;)
    Ja dostałam się do plastyka w Krakowie, ale zrezygnowałam na rzecz jednego z najlepszych liceów ogólnokształcących w Krakowie, a to dlatego, że marzy mi się architektura na politechnice, a tam trzeba mieć dobrze zdaną maturę ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie ma takich fajnych szkół :/ Mimo że moja jest w wojewódzkim jak i krajowym rankingu dość wysoko jak na małe miasteczko, że nawet z daleka do nas dojeżdżają :) Ale wielu kierunków nie mamy.

      Usuń
  6. Ja jestem teraz w 3 klasie gimnazjum i planuję iść do Liceum na profil biologiczno-medyczny, bo w przyszłości chciałabym studiować medycynę, a jak wyjdzie to czas pokaże. Cieszę się, że jesteś zadowolona ze swojego wyboru :).

    Zapraszam do siebie --->http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odważyłabym się na medycynę, szacunek :)

      Usuń
  7. Ja wybrałam liceum, ale potem baardzo tego żałowałam, jakbym mogła drugi raz wybierać - wybrałabym technikum. Jest jednak dobra strona - teraz będę studiować kierunek, który mi odpowiada w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś świetny kierunek! Ja idę do szkoły średniej za rok i waham się nad liceum i nad technikum, na szczęście mam jeszcze cały rok! :)

    Nowy post! - Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa