31 października 2015

#5 - Fotopodsumowanie miesiąca - październik

Witam Was w kolejnym fotograficznym podsumowaniu :) Za nami październik - najpiękniejszy i najlepszy miesiąc do szerokiej pracy fotografa. Czy to portrety, czy makro, czy krajobraz.. Każdy z nas znajdzie w nim coś dla siebie. Nie przedłużając: ZAPRASZAM! :)






Chciałabym powiedzieć jedno - jeśli macie możliwość kupna Heliosa - nie zastanawiajcie się!
Dlaczego? Odpowiedź niżej :)


Na początek dwa zdjęcia, które zostały zrobione jakoś na początku września? Ale padł mi system w komputerze i je straciłam. Odzyskałam tylko dwa, niestety te gorsze. Ale to była moja pierwsza kreatywna zabawa z aparatem w domu, którą miło wspominam więc chcę Wam ją pokazać  :)


Ps. Polecam klikać w zdjęcia - większe i lepsza jakość! :)








Teraz lecimy już z tymi październikowymi: 


Paweł :) 

Simon i Paweł :)

Paweł :) 

Simon :)

A tu dla odmiany ja. Zdjęcie z samowyzwalacza - aparat leżał na połamanej brzozie :) 

















Moje ulubione! :) 












Czuję, że tegoroczne jesienne zdjęcia są dużo ciekawsze, dużo lepsze niż te z poprzedniego roku. Może kiedyś zrobię porównanie? :) Myślę, że byłoby to ciekawe. Tymczasem  ja uciekam do swoich obowiązków - a Was zostawiam ze zdjęciami :)














21 komentarzy:

  1. No cóż poprawiłaś mi odrobinke dzień tymi zdjęciami. Co do samych zdjęć 9 na 15 (nie liczę tych z ludzmi) są genialne, 5 na15 zapiera dech w piersiach, a jedno cóż w porównaniu do reszty jest mało ciekawe. Jak narazie to twoje najlepsze "Fotopodsumowanie miesiąca" :>

    PS. Kiedy znów jakiś psychologiczny post? Dawno nie było :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      A co do kolejnego wpisu psychologicznego... może niedługo :>

      Usuń
  2. Genialne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Ja najbardziej pasjonuje się fotografią makro, która mi służyła cały czas w październiku! :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, październik to świetny czas dla makro :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Jesień to świetny czas do fotografowania :) Zresztą tak samo jak zimna, która zbliża się do nas wielkimi krokami!

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tym, że zima to świetna pora na zdjęcia... przyjamniej nie nasza polska zima. Praktycznie zero śniegu, żadnych roślin prócz łysych drzew (nie licząc iglastych), zwiędniętej trawy i roślin żywopłotowych. Musiało by naprawde sypnąć, przez kilka dni utrzymywać się ujemna temperatura, lecz i śłońce, jako naturalne światło.

      Moja opinia :>

      Usuń
    2. Dziękuję :) Jednak muszę się zgodzić z anonimem. W województwie w którym mieszkam zimowe zdjęcia nie wychodzą zbyt ciekawie. Jest to wtedy mój zastój fotograficzny i aparatu do wiosny nie wyciągam :/

      Usuń
  5. Przecudowne, jesienne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przyrody są przepiękne, takie magiczne ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi brakowało Twoich zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia są bardzo dobre!
    Obserwuję Cię, bo myślę, że warto! :* Buziaki :)

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! W szczególności te natury, skupiaj się na takich bo masz oko do przyrody. Nie wiem jakim sprzętem fotografujesz, ale bo bokehu domyślam się że nie byle czym, więc korzystaj z potencjału na maxa :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ I faktycznie, te też sprawiają mi najwięcej frajdy :)
      A co do sprzętu, to najzwyklejszy, stary i niezawodny heliosik + canon :) Zupełnie podstawowy sprzęt więc tym bardziej się ciesze za miłe słowa, które udowadniają że nie trzeba mieć lustrzanki i obiektywu za parę tysięcy żeby zostać docenionym :D

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa