27 listopada 2015

Rysunki - Gimper i Isamu

Witam :)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem pada sobie śnieg. Jeden z pierwszych w tym roku. No cóż, w końcu grudzień za parę dni. Z wieży śpiewają mi Imagine Dragons, a ja sprzątam artystyczny nieład z biurka. Dzięki chorobie zamiast iść na spacer z psem lub porobić pierwsze zimowe zdjęcia, muszę siedzieć w domu. A żeby czasu nie tracić, powstał nowy rysunek, tak więc zapraszam :)






Ten, kto obserwuje moja stronę na Facebooku lub YouTube wie, że jakoś ponad pół roku temu rysowałam już Isamu, czyli Szymona Kasprzyka :) Wrzuciłam go na grupę Armii, jednak dostałam bana. Widocznie im się nie spodobał. Wrzuciłam na grupę Hajsowników, ale w komentarzach  stwierdzili że Szymek pomimo tego, że jest w Rich Zone nie nadaje się na tę grupę. Usunęłam więc, bojąc się że tu także zostanę wyrzucona. Myślałam jeszcze nad grupą Nymfixów, ale stwierdziłam że nie, bo również będą chcieli mnie wykopać...



Link do filmu z rysowania (KLIK) 


Oni wszyscy mieli rację. Dość zasłaniania się starymi rysunkami, czas zrobić nowy!
Zrobić taki, który na grupie przyjmą bez wahania :) Zabrałam się więc za rysowanie Tomasza Działowego, czyli Gimpera. Zaczął powstawać już jakiś czas temu, jednak lenistwo przerwało pracę. Chwilę potem złapałam jesienne choróbsko. Leżąc już tak ponad tydzień w łóżku, powiedziałam sobie DOŚĆ MARNOWANIA CZASU. Wzięłam się do pracy. W dwa dni udało mi się dokończyć rysunek.







A muszę się przyznać, że jest to mój pierwszy "prawdziwy" portret. No i ołówkami! Gdzie ja ołówków rzadko dotykam, preferując kredki :) Na grupie zebrał sporo pochwał, lecz także krytyki.
Owszem, jest masa rzeczy do poprawy, które widzę. Ale jak na pierwszy raz, który miał tylko przełamać strach przed portretami myślę że końca świata nie ma. Następny będzie lepszy, o!
A tego nie poprawiam, bo zepsuje bardziej. Chociaż muszę przyznać, że na żywo nie wygląda tak tragicznie jak na zdjęciu. No ale cóż, od czegoś trzeba zacząć. Bez hejtów proszę :)














8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło, zazdroszczę takiego talentu jejku
    Zdrowia życzę! U mnie śnieg się jeszcze nie pojawił :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te rysunki, zwłaszcza Gimper! Rozwijaj dalej s=swój talent :*

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super malujesz, ja nie umiem malować ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja malować też nie potrafię, choć kiedyś planuję się nauczyć :p póki co tylko szkicuje i rysuje :)

      Usuń
  4. Super! Yay, znalazłam kogoś kto rysuje! julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa