11 grudnia 2015

#6 - Fotopodsumowanie miesiąca - listopad

Witam w kolejnym fotopodsumowaniu miesiąca. Dziś na celownik idzie listopad. Trochę spóźniony, ale przymknijmy na to oko ;)
 Będzie dziś dość  krótko, więc przejdźmy od razu do postu :)








Podszkoliłam troszkę programy graficzne.
Zaczęłam zabawę z odwrotnym mocowaniem obiektywu.
Planuję kupić przejściówkę odwrotnego mocowania oraz filtry pośrednie do heliosa :)
Zdjęć było nie wiele. Okres chłodnych dni i choroby nie sprzyjał fotograficznym wypadom.


jałowiec

ambrowiec makro

ambrowiec jesienią







zdjęcia makro

kwiat makro


wrzos zwyczajny
Wrzos zwyczajny (Calluna vulgaris)
ambrowiec
Ambrowiec 


Wszystkie zdjęcia robione jednego dnia. Obiektywem Helios 44m-4 /normalne/ oraz 18-55 odwrotnie mocowanym /przybliżenie/ 
Zapraszam do śledzenia mojego funpage'a :)
Doceń moją pracę zostawiając symbolicznego lajka i komentarz :)
Facebook: facebook.com/camikowe2












15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)

    *tym razem nie zginie żadna sówka :>*

    PS. Może napiszesz kiedyś post o tym jakie cyfrówki, lustrzanki, obiektywy itd polecasz?
    Post byłby przydatny i w tematyce bloga :)

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie mam aż tak dużej wiedzy o sprzęcie, aby o nim pisać.
      póki co jest tylko post dot. heliosa. Kiedyś może zrobię post ze zdjęciami z poprzednich aparatów i postępem :) Jak odgrzebie zdjęcia..

      Usuń
    2. Mi nie chodzi o opinię specjalisty tylko o twoją, sama od czegoś przecieź zaczynałaś, co dla cb wydaje się być ważne w sprzęcie dla amatora, który chce zdobyć jak największę umiejętności praktyczne i techniczne? nieważne ze się "nie znasz aź tak bardzo" napisz swą opinie i juź :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! :)

    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To są NAPRAWDĘ śliczne zdjęcia <3

    http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie widzieć jak się rozwijasz ☺ Podziwiam ludzi którzy mają pasje. Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Fajnie widzieć jak się rozwijasz ☺ Podziwiam ludzi którzy mają pasje. Tak trzymaj ☺

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa