21 grudnia 2015

Wesołych Świąt?!

Mamy grudzień. Grudzień? A mi to na marzec wygląda. Ciepło, nie pada ani deszcze ani śnieg, tylko wieczorami mocniej powieje. No dobra, czasami deszcz pokropi.
Ale powiedzcie, to jest zima czy wiosna? Boże narodzenie czy Wielkanoc? Bo mi się wydaje że pogoda święta pomyliła :D 




W każdym bądź razie, ta świąteczna atmosfera jest mniejsza bez śniegu, bałwanów za oknem czy dzieci idących na górkę z sankami. Ja tam się cieszę. Jest ciepło, więc mogę dalej na rowerze jeździć, konno, biegać, czy nawet choćby iść na spacer z psem bez obawy o chorobę dnia następnego. A już na pewno największym plusem jest fakt, że nie trzeba wstawać o szóstej rano żeby odśnieżyć podjazd! (Czytaj: uroki mieszkania na wsi, na zadupiu, daleko od miast) 




Jedyne co mnie boli - brak warunków żeby ośrodek wypoczynkowy, który mamy parę metrów od domu otworzył lodowisko. Bo raczej plusowa temperatura nie sprzyja zamarzaniu wody w jeziorze! :( Kupiłam trzy lata temu łyżwy, myśląc że sobie w końcu pojeżdżę. No nic, zero lodu. Rok później to samo. A co mamy w tym roku? Wiosnę zimą! Czyli też nie pojeżdżę. A na miasto mi się nie uśmiecha jechać. Wolę naturalne lodowisko, niż te sztuczne. No ale, ludziom nie dogodzisz :)
Jednak, korzystając z okazji, chciałabym Wam już teraz złożyć życzenia :) 





Więcej świątecznych zdjęć już wkrótce, w fotopodsumowaniu grudnia! (W końcu zostało niewiele dni do Nowego Roku - 2016 - bądź lepszy niż obecny) 

Dziś to na tyle, zapraszam Was na moją stronę. Rysunki, wiadomości, zdjęcia - bądź na bieżąco  i polub facebook.com/camikowe2 ! :) 






9 komentarzy:

  1. ale to już któryś rok z rzędu na Boże Narodzenie nic, a na Wielkanoc biało :) chociaż teraz wyjątkowo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się jakby miała być wiosna :)

      Usuń
  2. Wesołych Świąt!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę Ci wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. Pozatym:
    - aby te święta i cały następny rok były dla ciebie szczęśliwe, pełne radości i miłości,
    - chęci i motywacji by jeszcze lepiej fotografować, rysować i dawać jeszcze lepsze porady psychologiczne,
    - by wszystkie problemy znikły,
    - dobrych ocen w szkole xD,
    - czerpania z wszystkiego radości,
    - często uśmiechniętej twarzy, ale i czasem smutnej (kazdy musi mieć chwilkę smutku),
    - ciekawych prezentów,
    - trzeźwego, ale superowego sylwestra,
    - wszystkiego co najlepsze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie również!
      Wieeelkie dzięki :)

      Usuń
  4. udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa