4 stycznia 2016

#7 - Fotopodsumowanie miesiąca - grudzień.

Witam :)
 Mamy rok 2016. Już. A tak naprawdę, niedawno zaczynaliśmy 2015, czy 2014. Ba, ja nawet 2013 pamiętam jak wczoraj... Ach te ludzkie wspomnienia :) Ale to nie jest dziś ważne.
Dziś ważne jest zakończenie tegorocznych (mając na myśli rok 2015 jeszcze) fotopodsumowań miesiącem grudzień.
Zapraszam :)




Grudzień jako ostatni miesiąc roku.
A ten miesiąc był nietypowy. Niby zima a jednak wiosna. Pisałam to już w poprzednim poście :) Jednak zdjęć na dworze było mało. Nadrobiłam to małą zabawą w pomieszczeniu.

  1. Aparat wyciągałam do większych zdjęć tylko trzy razy. Raz na dworze - fotografowałam moje miasto, lecz żadne zdjęcie nie przypadło mi jakoś do gustu.
  2. Drugi raz był gdy fotografowałam jasełka w moim byłym gimnazjum. Zostałam o to poproszona jedną z klas. Co prawda na stronę zostały wrzucone zdjęcia nauczycieli, ale uczniowie byli zadowoleni z moich zdjęć, wyglądających nie co inaczej od tych szkolnych :)
  3. Trzeci raz był  dokładnie w kuchni, na tle choinkowych świateł. Zawsze chciałam zrobić zdjęcia, które za chwilę Wam przedstawię :) 
Ale po kolei:






















To wszystko na dziś :) 
Zapraszam do odwiedzania mnie w innych miejscach w sieci, do których odnośniki podane sa w nagłówku bloga :) 














14 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, mają duszę :) Jednak najbardziej podoba mi się ostatnie :)

      http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ładne i wgl, ale niestety chyba najgorsze z twoich podsumowań :/ na każdym podsumowaniu było gdzie "zawiesić" oko, tutaj niestety nie. Moze gdybym nie widział przedtem zdjęcia pierwszego, trzeciego i dwóch ostatnich (które są ciekawe, a oko tylko przy nich staje) to byłoby lepiej :p

    Mam nadzieję, że potraktujesz to jako dobrą opinie, a nie hejt :>
    (Zresztą w grudniu zrobić genialne zdjęcia jest moim zdaniem trudno :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba zrobić krok do tyłu, żeby zrobić dwa do przodu :)
      A ja już więcej nie wyśle Ci zdjęć przed postem! Żebyś miał na co patrzeć właśnie podczas czytania postu ;p
      Nie mniej, dziękuję za opinie :)

      Usuń
  3. Zdjęcia są idealne!
    Masz wielki talent!
    Przy okazji, w moimm miescie sa podobne ozdoby swiateczne :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękne zdjęcia! blog tez cudnY!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nauczyłaś robić taki bokeh? Bo ja próbuję i próbuję i coś mi nie wychodzi :c

    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z serduszkami? Kiedyś chyba zrobię poradnik :D
      Jak najjaśniejszy obiektyw (u mnie helios ma f/2.0), jak największa dziura, przykładam do szkła kartkę z wyciętym sercem, i ostrze manualnie (bo tylko tak w heliosie mogę) :D

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa