29 stycznia 2016

Z pamiętnika rysownika

Przychodzi taki czas, że masz ochotę zobaczyć coś, co przypomni Ci o starych, dobrych czasach. Każdy wspomnienia zapisuje inaczej - dzienniki, blogi, piosenki, listy, wiersze, zdjęcia, rysunki.. 
Ja dziś zajrzałam do tych ostatnich. 





Każdy rysunek mi się kojarzy z czymś konkretnym. Każdy o czymś przypomina. Te starsze o beztroskich latach dzieciństwa, te nowsze o tym co dla mnie ważne. 
O czym będą przypominały następne? 
Jest to jedno z tych pytań, na które odpowiedzi są nam nieznane, nad którymi można dumać, myśleć, planować. 
Chciałabym Wam przedstawić niewielką ilość z nich:



To pierwszy rysunek w moim segregatorze. 
Wszystkie są ułożone chronologicznie. Przynajmniej tę kolejność starałam się zachować :)
Jest on bodajże z roku 2012/13? Była to jedna z pierwszych klas w gimnazjum. 


 



Te prace powstały w podobnym terminie, co poprzednia. Pamiętam, jak kiedyś były one dla mnie świetną pracą do chwalenia się znajomym. Teraz patrze na nie już inaczej, o wiele bardziej krytycznie. 







Za te prace byłam bardzo chwalona. Również byłam z nich dumna. Niestety, ale dziewczyna już mi się nie podoba, jednak konia wciąż bym powiesiła na ścianie, Miłe wspomnienia :)
Wykonane bodajże w wieku 13 lat. Pod koniec 2012 roku, jeśli dobrze pamiętam. Pokazywałam je w sylwestra parę dni później.









Z tymi rysunkami mam bardzo dużo wspomnień. Jednak te już zachowam dla siebie.
Powiem tylko, że są to prace z rocznika 2014/2015. Są jednymi z moich ulubionych, mimo widocznych wad.


Chciałam Was tymi kilkoma rysunkami zachęcić, abyście w jakiś sposób również kolekcjonowali wspomnienia. Może nie koniecznie te złe - ale te dobre na pewno! Jest to duży krok w kierunku dobrego samopoczucia.
Jutro (30,01) wylatuję do Irlandii Północnej - z tego tez względu fotopodsumowanie stycznia będzie razem z lutym. Możecie się także spodziewać jakiejś notki powiązanej z wyjazdem :)













7 komentarzy:

  1. Piękne prace ! Rozwijaj dalej swój talent ! Powodzenia :)

    http://tanieurzadzanieewyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie rysujesz! Rozwijaj się:)
    Najlepszy jest ten z dziewczyną i koniem!!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać progress w Twoich pracach, oby tak dalej! ;)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa