16 marca 2016

No i co z tą kawą?! + informacje o fotopodsumowaniu miesiąca

Witam :)
Osoby które mnie obserwują na Fanpage wiedzą, dlaczego mnie tak długo nie było i co robiłam. Dlatego tez zapraszam na CAMIKOWE2 aby być na bieżąco :)
Dziś opowiem, co dalej z tą kawą i dlaczego nie było fotopodsumowania stycznia ani lutego...






A jeśli nie wiecie, to już odpowiadam :)
Przez ostatnie dwa tygodnie, powoli, pomalutku zaczęłam coś tworzyć. Coś z silnikiem i dwoma kołami. A jest tym "czymś" Kawasaki z750 :)
Dlaczego aż dwa tygodnie?
Ponieważ rysowałam małymi fragmentami. To dopiero mój drugi rysunek w formacie A3, więc ciężko mi było się przekonać to większej ilości pracy. No i bałam się tak dużego formatu :)






W międzyczasie obrabiałam jeszcze zdjęcia z Irlandii Północnej, które miały być na koniec lutego jako fotopodsumowanie stycznia i lutego. Niestety, jest ich dość trochę, a ja miałam na głowie szkołę więc zdjęcia z Irlandii Płn i post o niej będą myślę że dopiero na początek kwietnia.
Więc fotopodsumowania stycznia i lutego nie będzie, ponieważ nic poza Irlandią Płn nie zwiedziłam, a zima to dla mnie czas odpoczynku od fotografii i motywacji na cały "sezon", Zdjęcia z podróży będą w osobnym poście, a fotopodsumowanie będzie za dwa tygodnie - pod koniec marca :)
 Jednak coś z lotniska w Belfaście:






Powracając do Kawasaki, pomysł wpadł nagle, niespodziewanie. Pooglądałam na grupach różne rysunki, które mnie zmotywowały do pracy :) Szukałam tematu i szukałam. Aż wymyśliłam że narysuję coś na prezent rocznicowy dla chłopaka. Kiedyś rysowałam Jego maszynę (istotne, zieloną), więc teraz narysowałam również coś silnikowego aby była jakaś spójność. Padło więc na Kawę która będzie w tym samym odcieniu co kocyk, ściana i poprzedni rysunek :)
Niestety, na rocznicę się nie wyrobiłam. Oddałam dwa dni później zarywając noc.
A praca wygląda tak:






Miło widzieć gdy ktoś się cieszy z Twojej, tak długiej pracy :)
Oczywiście był to jeden z większych 'projektów' dla mnie, więc nie obyło się bez zdjęć. Dzięki temu zrobiłam filmik - krok po kroku - jak moja kawa powstawała, który zamieściłam na Youtubie. Zapraszam do oglądania:






To by było na tyle :) Następnym postem będzie fotopodsumowanie obecnego miesiąca.
Pogoda coraz lepsza, czuć wiosnę, a jest to bardzo motywujące! Więc myślę że to najwyższy czas aby wstać, wziąć aparat i zrobić jakieś zdjęcia :)















8 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek, widać włożoną pracę! Chłopak na pewno ucieszył się z prezentu.
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny rysunek, jestem zakochana w detalach :D

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny rysunek!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa