1 kwietnia 2016

#8 Fotopodsumowanie miesiąca - marzec.

Witam po krótkiej przerwie od fotopodsumowań :)
Mamy cudowny miesiąc - kwiecień! Czyta wiosna, coraz więcej słońca, dłuższe dni :) Ahh, chce się żyć! No może gdyby nie ten deszcz..
Ja jednak miałam okazje wyjść w marcu na zdjęcia, więc fotopodsumowanie będzie właśnie dla tego miesiąca! Zapraszam :)





Nie było podsumowania stycznia i lutego - tak niefortunnie się zdarzyło, że miałam chwile słabości i nic a nic nie udało mi się fajnego uchwycić. W tym czasie jednak przyszła do mnie przejściówka odwrotnego mocowania, dzięki czemu mogę już cieszyć się zdjęciami z duuużym przybliżeniem :)
Postaram się co niektóre zdjęcia opisywać dla lepszego zrozumienia. Zaczynajmy:


Jest to zdjęcie, które nie bardzo mi się udało. Jednak chciałam połączyć chmurę po prawej, z drzewami i smugą samolotu. Do przećwiczenia. 

Czuję wielki brak teleobiektywu :( Mój niestety nie sięga do koron drzew aby uchwycić ptaki. Musiałam pomóc sobie programem graficznym i sporo wykadrować, niestety tracąc jakość. 

Zdjęcie kropel wody na sreberku :) 

Mech, najzwyczajniejszy mech w lesie. Dość lubię te zdjęcie :) 

Jedno z moich ulubionych z tamtego wypadu. Bardzo ciężko było trafić ostrością, pomijając już fakt że czerwone nasionka gołym okiem są niemalże niezauważalne!

Wygląda jak roślina akwariowa? Możliwe! Jednak to kolejny mech :) 

Z innej perspektywy...

Tu mała zabawa kontrastem, Zdjęcie miło symbolizować sytuację, które wyłania się nagle z otchłani losu o nieznanym znaczeniu.  

Następny mech. Zwyczajne zdjęcie :) 

Te już heliosem :) Bardzo je lubię, mimo niewielkiego znaczenia. Jest dla mnie symbolem czystej wiosny. 

Podświetlony mech. Bije kolorami po oczach. 

Nastepny, zieeelony symbol wiosny :) 

Kość znaleziona w lesie.. zastanawiam się, jakie zwierze mogło ją tam zostawić? ;) 

Brzózka. Most dla wielu zwierząt żyjących w lesie.

Kombinacja z obrotem. Początkowo chciałam zrobić te zdjęcie w wersji czarno-białej, jednak nie wychodziło ono zbyt przyjemnie dla oka :) 

Coś prostszego :) 

Z przybliżeniem. 

Tu już ciężka zabawa była, aby utrzymać aparat nie poruszając ręką, oraz żeby trafić ostrością w krople  :) 

Kropla w bardzo dużym przybliżeniu! Widać niewielkie pole ostrości, jednak sądzę że fajne zdjęcie aby poznać "niezależność" wody. 

Trojaczki :) 

Zabawa z kolorami, coś dla własnej przyjemności :) 

A gdyby tak przybliżyć...?

Woda nie raz służyła nam jako lustro. Nawet te maleńkie krople wody się spisują!  

To był ciężki orzech do zgryzienia, aby kilka kropli w jednej linii było ostrych :) 

A teraz coś z innej tematyki :) Przed państwem "Rex" 

Oraz kilka...

... jego detali na fanpage :)



To wszystko na dziś :) 
Zapraszam na następne fotopodsumowanie, już z większym rozmachem oraz na pozostałe posty!
Możesz także śledzić mnie na pozostałych witrynach! Linki dostępne pod tytułem bloga :) 













14 komentarzy:

  1. ... Nie wierzę, te zdjęcia są naprawdę genialne, zwłaszcza fajnie że duuużo zielonego (który jest barwą doskonałą). Szkoda że tak mało motywów, no ale w końcu to dopiero marzec, czemu się rozpędzić i poczekać na cieplejsze i barwniejsze okresy. Widać jak się rozwijają, i jak potrafisz zeN zwykłemu mchu zrobić zdjęcia, tak bardzo ciekawe a zarazem różniące się od siebie.Nie wspomnę już o cierpliwości jaką musisz posiadać by spędzić kilkanaście minut przy jednym obiekcie próbując dobrze sfotografować (najgorzej z ostrzeniem).

    No a więc daje 9.5/10 xD
    Z niecierpliwością czekam na kwietniowe :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makro. Kolorystyka piękna i ostrość też jest w porządku.:) A pewnie z tym drugim to musiałaś się naprawdę sporo "nakręcić".
    Najbardziej zachwyciły mnie zdjęcia kropel wody.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, nakręciłam się dość dużo :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Z tą ostrością to zawsze problem. Ale fotki Ci wyszły naprawdę super! Ujęcia makro mnie po prostu urzekły :) Czuć, ze już wiosna za oknem. Pozdrawiam! :)

    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Bokeh na zdjęciach to co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zielone roślinki i kropelki- cudowne! Wiosna to idealny czas na zdjęcia, muszę zabrać aparat i wyjść z domu :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do polowania z obiektywem makro na żyjątka, które kryją się w trawie i ściółce leśnej - prawdziwe wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! No i ten bokeh.. :) Zdjęcia kropelek cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa