7 maja 2016

#9 Fotopodsumowanie miesiąca - kwiecień

Cześć :) Za nami kwiecień, w trakcie maj (jeden z moich ulubionych miesięcy do fotografii). Wiosna niedługo zamieni się w lato, po dworze można biegać w samych bluzach, nieraz i bez nich. Ja ten czas wykorzystałam głównie na rower, fotografii było tu mało. Dużo zdjęć zrobiłam na początku maja (dlatego post się opóźnił), jednak ich nie mogę włączać do kwietnia. Zobaczcie to, co udało mi się napstrykać :) Zdjęć mało, więc będzie to szybki i mam nadzieję przyjemny post. Zapraszam!






Dobra, przyznam się. Tylko raz wyciągnęłam aparat w celu zrobienia zdjęć. Raz. Może dwa. Lecz ten drugi nie dał żadnych fajnych zdjęć. Niestety. Maj - aby przyniósł wenę twórczą!






Praktycznie byłam tylko na zdjęciach z siostrą. I to było bardzo, bardzo spontaniczne wyjście.





Uchwyciłam w czasie tego wyjścia żaby, było dużo żab. Jednak współpracować chciało tylko kilka.








A jeśli zsumować, to bardziej siostra robiła zdjęcia, a ja stałam (siedziałam?) po drugiej stronie obiektywu. I po tej stronie też mi się podoba :) 









+ BONUS! Zdjęcie z Irlandii Północnej (miał być w tym miesiącu post o niej, jednak nadal nie udało mi się obrobić wszystkich zdjęć). Wrzucam to zdjęcie, gdyż nie jest ono już tajemnicą. Wrzucone zostało dawno do internetu :) 



I to by było na tyle. Maj będzie dużo owocniejszy (między innymi dlatego, że już zrobiłam prawie 1000 zdjęć!) Do zobaczenia w następnym fotopodsumowaniu, które będzie bardziej kolorowe - jak na maj przystało :)













8 komentarzy:

  1. Zdjęcia śliczne :) Szczególnie to makro z żabami i pierwsze zdjęcie z pieskiem :) Ja też mam nadzieję, że maj będzie u mnie owocniejszy w twórczość ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! W ogóle bardzo przyjemnie tu, tak zielono na Twoim blogu. :) A zdjęcia najlepsze to ta żaba na żabie, hahaha! I Twoje drugie. :) A to z Irlandii... Jak z pocztówki... Cudo!

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa