7 lipca 2016

#10 fotopodsumowanie miesiąca - maj + informacje


Witam po przerwie :)
Przed Wami ostatnie fotopodsumowanie. Zaczęło i zakończyło się  na maju. Zapraszam więc na podsumowanie całego roku oraz ostatniego miesiąca, czeka dużo zdjęć do obejrzenia :)





 Rok fotopodsumowań powstał abym mogła śledzić swoje postępy w fotografii z miesiąca na miesiąc, głównie z pracy obiektywem Helios 58mm którego wciąż się uczę. Mimo że niektóre miesiące w kreatywność nie opływały, dwa podsumowania nie zostały opublikowane, a majowe które właśnie czytacie jest opóźnione to wytrwałam, a nawet sądzę że z Heliosem bardziej się zaprzyjaźniłam :)
Najlepszy czas na zdjęcia dopiero przede mną, więc teraz posty fotograficzne będą nie co miesiąc, lecz co wyjście na zdjęcia (więc czasem częściej, czasem rzadziej) oraz chciałabym jakieś swoje portfolio zrobić, tak dla samego posiadania go póki co :)
Wrzucam do tego podsumowania także zdjęcia z początku czerwca. Zapraszam:


Na początku zdjęcia z pierwszych dni maja. Bardzo spontaniczne wagary z aparatem w towarzystwie cudownych bliźniaczek oraz Oskara, dzięki któremu ja również mam zdjęcia z siostrami  :)









































Zrobiłam także zdjęcie czwórce dziewczyn z mojej klasy, na konkurs "Jak nie czytam jak czytam". Skromnie powiem, że dzięki temu zdjęciu oraz pracy dziewczyn  wygrałam edycję szkolną :D Co z krajową? Jeszcze nie wiadomo.




Następnym razem pocykałam z adapterem odwrotnego mocowania.
Były pająki, były kwiatki, był pies. Najlepsza trójka z tego dnia to zdecydowanie te zdjęcia:










Po stracie jednego z psów zrobiło się pusto, szaro, drugi pies chodził smętny, nie miał ochoty na nic... Miesiąc temu przyjechał do nas szczeniak, aby rozweselić podwórko. Póki co, większy z niego szkodnik niż komik. Ma jednak duuży urok mimo swojego charakterku :) Teraz jest już dużo większy, zdjęcia zrobiłam tydzień po jego przyjeździe do nas:













 Byliśmy jeszcze we Wrocławiu w zoo, głównie dla zwierząt morskich. Zastanawiałam się czy wrzucić w osobnym poście, więc raczej tak zrobię, bo zdjęć w tym poście byłoby za dużo :)
Dzięki za uwagę, śmiało piszcie komentarze, zapraszam także na Facebooka oraz moje inne miejsca w sieci!










20 komentarzy:

  1. Ale mega cudowne zdjęcia. Te na konkurs z czterema dziewczynami- najlepsze. Ma jakiś taki urok w sobie *-* pozdrawiam http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia! To jedno konkursowe jest bardzo inspirujące i aż przyjemnie się na nie patrzy! Zdjęcia kwiatów i psa też są niesamowite :-)

    http://nancy-sunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przecudowne (zwłaszcza to z czteroma dziewczynami *-* ). Trochę szkoda że mało roślin, ale i tak wielki ukłon w twoją stronę za ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam talent. Czas ćwiczeń i tyle :)
      Dziękuję Anonimie ;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się te z pieskiem <3
    Gratuluję wygrania konkursu, miałaś świetny pomysł na zdjęcie :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pomysł był wspólny, wyszedł w 'praniu' :)

      Usuń
  5. Zdjęcia pieska są magiczne! strasznie mi się podobają!
    Kochana robisz naprawdę dobre fotki! :)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Jejku, a to zdjecie na konkurs jest po prostu fantastyczne!
    U nas w szkole też była edycja tego konkursu.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczyłabym zdjęcia z Twojej szkoły na ten konkurs :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Podkusiłaś mnie tym adapterem do odwrotnego mocowania obiektywu, zamówiłam i czekam niecierpliwie na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) A to na konkurs jest naprawdę świetne :) Mam nadzieję, że zostanie jakoś wyróżnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W edycji szkolnej zajęło 1 miejsce, zobaczymy jak w krajowej.

      Usuń
  9. Zdjęcia piękne! Gratuluję wygranej w konkursie, zasłużenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej, w pełni zasłużona. Szkoda, że zrobił się mały zastój w fotopodsumowaniach, mam nadzieję że szybko je nadrobisz, bo czekam na nowe zdjęcia. Odkąd ostatnio tu zaglądałam zmieniło się trochę w wyglądzie bloga - oczywiście na plus! Sama też muszę pomyśleć o odświeżeniu swojego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto coś zmienić i odświeżyć to i owo :)
      Cieszę się że mam czytelnika który czeka na moje zdjęcia :)
      Z fotopodsumowaniami się żegnam, ale w zamian za nie będą zdjęcia z pojedynczych wypadów, nie całego miesiąca :)
      Bardzo dziękuję! :*

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa