29 lipca 2016

ZOO Wrocław

Tak jak pisałam w ostatnim poście odwiedziliśmy Wrocławskie Zoo, głównie dla zwierząt morskich. Od mojego ostatniego pobytu minęło wiele lat, także niejedno się zmieniło w tym miejscu :)
Zapraszam na krótką fotorelację z pobytu.






Dzień minął szybko, ból nóg odczuwalny, ale za to zdjęć było naprawdę dużo do przesegregowania i obrobienia. Ja pokażę dziś najciekawsze. Co prawda rewelacji nie będzie, bo bardziej skupiałam się na oglądaniu niż fotografowaniu, ale z niektórych pstryków jestem zadowolona :)






























To wszystko co nadawało się do upublicznienia, zdjęcia tegoroczne z zoo są lepsze niż z wizyt parę lat temu. Czyli postęp. Został miesiąc wakacji więc lecę go dalej wykorzystywać :)
Osobom które chciałyby być na bieżąco z moimi zdjęciami polecam swój fanpage :)











8 komentarzy:

  1. Na zdjęciach zwierzęta wyglądają naprawdę fantastycznie, z chęcią odwiedziłabym takie zoo w jakieś niedzielne popołudnie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie miejsce :) Byłam tam kiedyś na zajęciach w czasie studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno nie byłam w zoo, że chyba namówię mojego chłopaka i pojedziemy - piękne zdjęcia :) Na żywo to wszystko pewnie wygląda dwa razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się pytam gdzie są kolejne posty? :O :(
    Jak zawsze śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, dla Ciebie coś wkrótce napisze :p

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post - zaobserwuj mojego bloga, skomentuj, udostępnij! Każdy zostawiony przez Ciebie ślad u mnie powoduje uśmiech :) Staram się odwiedzać czytelników, więc będąc moim obserwatorem, zyskujesz mnie jako swojego!


WŁĄCZONE: Moderacja oraz anonimowość
WYŁĄCZONE: Weryfikacja obrazkowa